Skip to main content

Online winkelen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Plaats de gewenste producten in uw winkelmand. Wanneer u klaar bent met winkelen, klikt u ‘winkelmand bekijken’ aan, controleert u uw bestelling en gaat verder via ‘afrekenen’. Wanneer u de instructies volgt en uw contactinformatie achterlaat, kunt u betalen en ontvangt u een bevestiging van uw bestelling met de verzendoptie.

Welke betaalopties heb ik?

Wanneer u kiest voor afrekenen, komen uw opties in beeld (bijv. iDeal, Creditcard, Paypal of Klarna). Afhankelijk van uw keuze wordt u door het bestel- en betaalproces geleid.

Welke verzendopties heb ik?

U ontvangt bestelling via PostNL. Wanneer het product van uw keuze niet verzonden kan worden, wordt dit aangegeven in het bestelproces en kunt u kiezen voor afhalen. Voor alternatieve leveringsmogelijkheden neem contact op met onze klantenservice via welkom@bijons2.nl

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wanneer uw producten op voorraad zijn, bedraagt de levertijd ca. 7 tot 14 dagen. Dit is ook afhankelijk van PostNL.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Voor het annuleren of wijzigen van uw bestelling vragen wij u even contact op te nemen met onze klantenservice via welkom@bijons2.nl

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Nee, u heeft geen account nodig om te bestellen.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Neem contact op met onze klantenservice via welkom@bijons2.nl voor een track & trace code van uw bestelling.

Hoe kan ik een product retour sturen?

Neem binnen 14 dagen na levering van uw bestelling contact op met onze klantenservice via welkom@bijons2.nl of bel (voor de telefoonnummers zie onze contactpagina.